Jäsenalennusta nyt myös laajakaistapalvelusta

Tavoitteemme on tarjota sähköosuuskuntiemme jäsenille Suomen edullisin energia ja data. 1.10.2023 alkaen sähköosuuskuntien henkilöjäsenet saavat lämpö- ja sähköenergian lisäksi 10 prosentin jäsenalennuksen laajakaistapalvelun kuukausimaksusta.

Jäsenalennus on henkilökohtainen etu. Saat jäsenalennuksen laajakaistapalvelusi kuukausimaksusta automaattisesti, kun

  • olet sähköosuuskunnan jäsen 
  • sinulla on sähkön- tai lämmönkäyttöpaikka sähkönjakelualueellamme
  • laajakaistapalvelusopimus on sinun nimissäsi

Lisätietoa valokuidun jäsenalennuksesta löydät sivun alaosan usein kysytyistä kysymyksistä.

Sopimusten siirto jäsenenä olevan henkilön nimiin 

Jäsenalennuksen saa vain henkilö, jonka nimissä jäsenyys on. Jos taloutesi valokuitusopimukset ovat eri henkilön nimissä kuin jäsenyys, voit hyödyntää jäsenalennuksen siirtämällä valokuituun liittyvät sopimukset jäsenenä olevan henkilön nimiin. 

Näin teet sopimussiirron:

Lomakkeella siirtäjä tarkoittaa henkilöä, jonka nimellä sopimukset ovat ennen siirtoa. Siirronsaaja puolestaan on henkilö, joka on sähköosuuskunnan jäsen ja jonka nimiin sopimukset siirtyvät.

  • täyttäkää alla oleva lomake yhdessä.
  • kun saamme siirtopyyntönne, tarkistamme siinä olevat tiedot.
  • tarkistamisen jälkeen lähetämme asiakirjat sähköisesti allekirjoitettavaksi molemmille osapuolille niihin sähköpostiosoitteisiin, jotka täytitte lomakkeelle.
  • allekirjoitusten jälkeen sopimukset siirtyvät siirronsaajan nimiin. Sopimusehdot säilyvät ennallaan. Huom! siirto tapahtuu vasta kun molemmat osapuolet ovat allekirjoittaneet sopimuksen.

MeidänKuitu palveluiden laskutus tapahtuu jälkikäteen kerran kuukaudessa. Jos sopimussiirto on allekirjoitettu 25.10.2023 mennessä, saat jäsenalennuksen lokakuun alusta lukien. 25.10.2023 jälkeen tehtyjen siirtojen alennukset alkavat heti, kun tiedot on päivitetty järjestelmiin. Jäsenalennusta ei myönnetä takautuvasti.


 

Usein kysytyt kysymykset valokuidun jäsenalennuksesta

Jäsenalennukseen on oikeutettu valokuitusopimuksen tehnyt henkilöasiakas, jolla on

  • voimassa oleva sähkön- tai lämmönkäyttöpaikka sähkönjakelualueellamme
  • omalla nimellä oleva sähköosuuskunnan jäsenyys. Jäsenalennuksen saa vain se henkilö, jonka nimissä jäsenyys on, joten myös laajakaistasopimuksen on oltava saman henkilön nimissä.

Lue lisää jäsenalennuksesta.


Jäsenalennus myönnetään arvonlisäverollisesta laajakaistapalvelun kuukausimaksusta. Jäsenalennusta ei myönnetä esimerkiksi laitteista tai lisäpalveluista, kuten Kaapeli TV -palvelusta ja liittymämaksusta.


Jäsenalennuksen saa vain se henkilö, jonka nimissä jäsenyys on. Samassa taloudessa asuvat voivat hyödyntää valokuidun jäsenalennuksen siirtämällä laajakaistapalvelun jäsenenä olevan henkilön nimiin. Tunnisteena toimii henkilötunnus ja sopimus siirtyy nimiisi samoin ehdoin. Sopimussiirron lomakkeen löydät tältä sivulta.


Jäsenalennus myönnetään automaattisesti, kun jäsenyys ja laajakaistasopimus ovat saman henkilön nimissä. Tällöin sinun ei tarvitse sitä erikseen pyytää. Tarkista kuitenkin aina laskusi, että siellä näkyy myös jäsenalennus.


Jos Oomin sähkölasku tai kaukolämmön energialasku tulee nimelläsi ja laskulla näkyy jäsenalennus, on myös jäsenyys nimissäsi.


Laajakaistalasku tulee sopimuksen tehneen henkilön nimellä eli voit tarkistaa asian laskultasi.


Jäsenalennuksesta ja sen suuruudesta päättää Oulun Seudun Sähkö. Alennus on liiketoimintakohtainen ja se määritellään liiketoimintojemme taloudellisten mahdollisuuksien mukaan. Tämän vuoksi alennuksen suuruus vaihtelee.


Jäsenalennusta ei makseta takautuvasti. Asiakkaan tulee itse tarkistaa, että jäsenalennus on myönnetty. Jos alennusta ei näy laskullasi, tarkista kenen nimissä sopimukset ovat tai ole tarvittaessa yhteydessä asiakaspalveluun.


Tilaa valokuitu jo tänään!

Kaapeli-TV tuo laatua katseluun

Kaapeli-TV tuo kotiisi häiriöttömät televisio- ja radiosisällöt. Tilattavissa kaikilla valokuitualueillamme.

Oulun Seudun Sähkö 100 vuotta

Tutustu 100-vuotisjuhlasivustoon