Ota yhteyttä


Oulun Seudun Sähkö Kuitu Oy

Voimatie 2
90440 Kempele
www.oss.fi

Palvelemme pääsääntöisesti vain puhelimessa ja verkossa. Voit myös varata ajan käynnille.


MeidänKuitu myynti ja asiakaspalvelu 

Asiakaspalvelussamme voit hoitaa laajakaistatilaukset ja palvelun muutokset sekä laskun sisältöä ja asiakastietojen päivittämistä koskevat asiat. Saat myös vastauksen esimerkiksi valokuidun rakentamiseen ja myyntiin liittyviin yleisiin kysymyksiin. 

Aukioloajat:

ma-pe klo 8–17
Chat ma-pe klo 915.

Puh: 044 7344 344
Sähköposti: meidankuitu@oss.fi


Maksamiseen ja maksuaikaan liittyvä asiakaspalvelu

Laskun maksamista tai maksuaikaa koskevissa asioissa sinua palvelee Ropo Oy:n asiakaspalvelu.

Aukioloajat:

Kuluttaja-asiakkaat ma–pe klo 8–20
Yritysasiakkaat ma–pe klo 8–17
Puhelin: +358 17 3667000
Sähköposti: asiakaspalvelu@ropo.fi
Palvelut verkossa: www.myropo.fi


MeidänKuitu tekninen asiakaspalvelu

Mikäli sinulla on ongelmia yhteytesi kanssa, päätelaite tai jokin palvelu ei toimi, voit olla yhteydessä suoraan tekniseen asiakaspalveluumme.

Aukioloajat:

ma-pe klo 8–17

Puh: (08) 617 7555

Sähköposti: asiakastuki@oss.fi


Palveluhinnasto

Tutustu MeidänKuidun palveluhinnastoon.

Rakentamiseen liittyvät kysymykset ja palautteet

Sähköposti: valokuitu@oss.fi

Urakoitsija toteuttaa maanrakennusten jälkityöt sopimusehtojen mukaisesti. Mikäli kaivuutöistä aiheutunut haitta on mielestänne suurempi kuin ehdoissa on mainittu, pyydämme teitä tekemään asiasta vahinkoilmoituksen. Vahinkoilmoitukseen tulee liittää kuvat vahingosta.

Lataa vahinkoilmoituskaavake (doc)

Vahinkoilmoituksen palautus: valokuitu@oss.fi tai Oulun Seudun Sähkö Kuitu Oy, Voimatie 2, 90440 Kempele.

Lisätietoja vahinkoilmoituksen tekemisestä löydät Ohjeet-sivulta.

Vastauksia valokuituun liittyviin kysymyksiin

Tilaa valokuitu jo tänään!

Kaapeli-TV tuo laatua katseluun

Kaapeli-TV tuo kotiisi häiriöttömät televisio- ja radiosisällöt. Tilattavissa kaikilla valokuitualueillamme.

Oulun Seudun Sähkö 100 vuotta

Tutustu 100-vuotisjuhlasivustoon